.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور بی رویه جواز کسب در تنکابن

صدور بی رویه جواز کسب ومازاد بر نیاز و تقاضای جمعیت شهرستان ،عدم رعایت قانون سقف صنفی و در نتیجه عبور از مرز اشباع در صنفی چون پوشاک از مشکلات اتحادیه پوشاک تنکابن عنوان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، انتخابات اتحادیه بزرگ پوشاک شهرستان تنکابن پیش از ظهر یکشنبه در این شهرستان برگزار شد و در حاشیه این مراسم، عدم رعایت قانون سقف صنفی و در نتیجه تداخل در صنوفی چون فروشندگان آرایشی و بهداشتی وفروشندگان پوشاک، قیمت سزسام آور فروش پوشاک در شهر تنکابن به نسبت دیگر شهرهای همجوار و نقاط کشور  از مشکلات مطرح شد.

حدود 800 واحد صنفی پوشاک و لوازم آرایشی در شهرستان تنکابن فعالیت دارند.

در این انتخابات از مجموع 457 رأی مأخذه، سعید اکبرپور با کسب 303 رأی، فرشید زعفری با کسب 192 رأی، ابوطالب فرحی با کسب 179 رأی، محمود رضایی با کسب 169 رأی و بهزاد عشوریان با کسب 142 رأی به عنوان اعضای اتحادیه مشخص شدند.

سعید اکبر پور که پیش از این به عنوان بازرس اتحادیه مشغول فعالیت بود  با کسب حداکثر آرای مأخذه و با قاطعیت به عنوان رئیس اتحادیه پوشاک ؛خرازی ولوازم آرایشی وبهداشتی معرفی شد.

همچنین محمود رضایی که پیش از این و طی دو دوره به عنوان رئیس اتحادیه مشغول فعالیت بود در این دوره از انتخابات با کسب 169 رأی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی آقا 28 ارديبهشت 1393
صدور بی رویه کاره خیلی بدیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.02 seconds.